• Посилання скопійовано

Укрзалізниця запровадила нові правила повернення квитків на міжнародні рейси

Нещодавно Укрзалізниця анонсувала нововведення щодо купівлі та повернення квитків на деякі міжнародні поїзди, однак воно призвело до масового невдоволення пасажирів

Укрзалізниця запровадила нові правила повернення квитків на міжнародні рейси

Visitukraine.today розповідає, що нещодавно Укрзалізниця анонсувала нововведення щодо купівлі та повернення квитків на деякі міжнародні поїзди, однак воно призвело до масового невдоволення пасажирів. Дізнайтеся, що не так з новою системою продажу та чому люди скаржаться на процедуру повернення квитків.

З того моменту, коли Укрзалізниця запустила продаж квитків на міжнародні рейси до Варшави, Перемишля, Хелма та Кишинева, пасажири стикаються з великими труднощами у їх придбанні. Найбільше шансів отримати квиток – у тих, хто купує квитки через перекупів.  

Проте нещодавно в дію вступили нововведення від Укрзалізниці, на які негативно відреагувала громада. Про це розповідає автор блогу «Залізні магістралі» Олег Васильєв на своїй сторінці у Facebook. У чому саме проблема – з’ясовуємо далі у матеріалі. 

 

Що не так з міжнародними квитками? 

Відтепер в дію вступили обмеження на продаж квитків на міжнародні рейси. Таким чином було визначено чіткий список потягів, купити квитки на які можна лише онлайн, а повернути – лише через касу. 

До таких потягів належать: 

  • №67/68 Київ - Варшава;
  • №73/74 Харків - Перемишль;
  • №36/35 Одеса - Перемишль;
  • №32/31 Запоріжжя - Перемишль;
  • №23/24 та №19/20 Київ - Хелм;
  • №351К/351Л Київ - Кишинів;
  • №53/54 та №89/90 Київ - Перемишль;
  • №93/94 Харків - Хелм;
  • №705/706, №715/716 Київ - Перемишль.

 

У чому причина незадоволення пасажирів?

Для пасажирів нові схеми продажів є доволі незручними. Наприклад, якщо особа перебуває за кордоном, проте плани змінюються та поїздка вже не є актуальною – зробити повернення квитків не вийде, адже це є можливим лише у режимі онлайн.

Здійснити повернення у фізичній касі Укрзалізниці пасажир також не зможе, адже на станціях за кордоном немає представництв компанії. 

Також з нових правил випливає, що люди, які з певних причин не мають доступу до мережі інтернет, не можуть купити квитки на міжнародні потяги. Оплатити готівкою квитки також не вийде. 

«Ці умови продажу та повернення квитків на міжнародні рейси мають всі ознаки порушення законів України, а саме - Закону про захист прав споживачів. Ст. 17 п. 1: за всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами», – зазначає Олег Васильєв.

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»