Мінрегіоном повідомляється, що процедура прийому-передачі багатоквартирного будинку з балансу комунального підприємства житлово-комунального господарства на баланс ОСББ проводиться згідно з Порядком передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс, затвердженим постановою Кабміну від 11.10.2002 №1521.
Якщо на загальних зборах ОСББ було прийнято рішення про взяття будинку на баланс об’єднання, процедура проводиться наступним чином:
ОСББ звертається з письмовою заявою до міського голови про передачу житлового комплексу на баланс ОСББ, додавши до неї відповідні документи.
На підставі поданих документів управління житлового господарства міської ради готує відповідний проект рішення міської ради.
Після ухвалення рішення міськради про передачу житлового комплексу з балансу житлово-комунального підприємства на баланс ОСББ, попередній балансоутримувач та ОСББ створюють комісію, яку очолює представник ОСББ. Комісія оцінює технічний стан будинку і складає акт прийому - передачі згідно затвердженого зразка, відповідно до постанови №1521.
Будинок передається з балансу на баланс разом з планом земельної ділянки, технічним паспортом будинку і відповідною технічною документацією (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж тощо) у двомісячний термін після надходження відповідного звернення від об'єднання.
Разом із житловим комплексом передається така технічна документація:
технічний паспорт на будинок;
плани поверхів;
схеми інженерного обладнання (у тому числі: холодного та гарячого водопостачання, каналізації, теплопостачання, електропостачання, газопостачання, домові книги тощо).
Мінрегіон звертає увагу, що відповідно до постанови Кабміну від 23.02.2011 №145 передача житлового будинку з балансу на баланс здійснюється безкоштовно.