Укрдержреєстр повідомляє, що у разі подання заяви про надання Інформації з Державного реєстру прав за загальним порядком заявник пред'являє паспорт громадянина України.
У разі подання заяви уповноваженою особою така особа пред'являє органу державної реєстрації прав крім документа, що посвідчує її особу, документ, що підтверджує її повноваження.
У разі подання заяви про надання інформації з Державного реєстру прав шляхом надсилання поштою копії вищевказаних документів разом із відповідною заявою надсилаються до органу держреєстрації прав, засвідчені в установленому законодавством порядку.
В такому випадку заявником обов'язково заповнюється бланк опису у двох примірниках, в якому зазначається перелік документів, що надаються ним для отримання інформації з Державного реєстру прав, та ставиться його підпис.
З 1 жовтня 2013 року незалежно від дати подання заяви на проведення держреєстрації прав державний реєстратор Укрдержреєстру уповноважений приймати рішення щодо державної реєстрації прав. Це стосується проведення таких дій, як:
- внесення запису про державну реєстрацію, у тому числі перенесення відомостей з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек, Державного реєстру обтяжень рухомого майна до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- скасування державної реєстрації речових прав або скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на підставі такого рішення здійснює державний реєстратор органу державної реєстрації прав, яким прийнято відповідну заяву (Лист Укрдержреєстру від 15.11.2013 р. №8086/05-15-13).