Кабмін постановою від 24.12.2014 р. №722 затвердив Порядок надання фізичним та юридичним особам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яким передбачено, що інформація з Державного реєстру прав надається:
1) у паперовій формі:
- органом державної реєстрації прав, нотаріусом у вигляді:
- витягу за заявою власника чи іншого правоволодільця про належні йому права, спадкоємців (правонаступників) відповідних осіб, особи, в інтересах якої встановлено обтяження;
- інформаційної довідки;
органом державної реєстрації прав у вигляді виписки за заявою власника чи іншого правоволодільця про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права та їх обтяження на нерухоме майно, що йому належить;
2) в електронній формі через офіційний веб-сайт Укрдержреєстру у вигляді інформаційної довідки.
Подання заяви для надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі здійснюється особисто заявником (його представником на підставі довіреності) або шляхом надсилання поштою з описом вкладення. Від імені юрособи заяву про надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі подає її керівник або інша особа на підставі виданої такою юрособою довіреності.
Надання інформації в паперовій формі або відмова в її наданні здійснюються не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження до органу державної реєстрації прав, нотаріуса відповідної заяви.
Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається за заявою юридичних та фізичних осіб через офіційний веб-сайт Укрдержреєстру.
Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається користувачам, які зареєструвалися на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру та надали відомості про власне прізвище, ім'я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серію та номер паспорта громадянина України чи реквізити іншого документа, що посвідчує особу, найменування та податковий номер юрособи (у разі, коли інформація запитується в інтересах юрособи її керівником чи представником), а також внесли плату за надання інформації з Державного реєстру прав з використанням платіжних систем через Інтернет.
Отримання інформації з Державного реєстру прав та реєстрів в електронній формі здійснюється шляхом пошуку, перегляду та в разі необхідності друку інформації про зареєстровані речові права та їх обтяження на об'єкт нерухомого майна, яка є актуальною на дату та час її формування.
Крім цього, затверджено Порядок доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Постанова набрала чинності 1 січня 2015 року, крім абз. 2 п. 5 Порядку надання фізичним та юридичним особам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, який набирає чинності з 1 березня 2015 року.