Міндоходів затвердило нормативно-правові акти щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій
Порядок поширюється на усіх суб'єктів господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій в готівковій та/або безготівковій формі і не поширюється на РРО, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
Порядком визначаються форми:
- заяви про реєстрацію РРО;
- реєстраційного посвідчення;
- довідки про резервування фіскального номера РРО;
- заяви про скасування реєстрації РРО;
- рішення про скасування реєстрації РРО;
- довідки про скасування реєстрації РРО.
При реєстрації в органах доходів і зборів РРО присвоюється фіскальний номер, який автоматично формується в інформаційній системі Міндоходів при резервуванні фіскального номера, та є єдиним для всього інформаційного простору України, не змінюється при перереєстрації і зберігається до дати скасування реєстрації РРО.
Реєстрації в органі доходів і зборів підлягають РРО, модифікації яких включені до Державного реєстру РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, а також з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО.
Реєстрація РРО здійснюється в органі доходів і зборів за основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків.
У разі перереєстрації з метою використання РРО в іншій господарській одиниці суб'єктом господарювання надається реєстраційна заява з позначкою "Перереєстрація", документ на право власності або документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО, та реєстраційне посвідчення (Наказ Міндоходів від 28.08.2013 р. №417).