• Посилання скопійовано

Законопроєкт №4468 щодо РРО не вирішує проблему мікробізнесу

За позицією бізнесу, в цілому проєкт №4468 може негативно вплинути на фізосіб-підприємців 2 та 3 групи ЄП

Законопроєкт №4468 щодо РРО не вирішує проблему мікробізнесу

Представники Української Ради Бізнесу, до складу якої входять бізнес-асоціації різних галузей економіки, проаналізували проєкт закону №4468 та зазначають наступне.

Проєкт передбачає, зокрема, такі норми:

  • Якщо платник єдиного податку першої – четвертої груп (фізична особа – підприємець), здійснює продаж товару або послуги, ціна на які більше 3 (трьох) розмірів мінімальної заробітної плати, то платник єдиного податку першої – четвертої груп (фізична особа – підприємець) зобов’язаний у своїй діяльності застосовувати виключно реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій.
  • Реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку першої – четвертої груп (фізичними особами – підприємцями), незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 500 МЗП і відповідно потребує РРО при перевищенні ліміту у 500 МЗП.

Представники УРБ вважають такий підхід до регулювання реєстраторів розрахункових операцій складним та маніпулятивним. Критерій для запровадження РРО після певної суми – неможливо контролювати, він є таким що не має сенсу, а критерій для застосування РРО на товари/послуги із ціною від 3хМЗП –  з одного боку, створює ризики зловживань перевіряючих органів, а з іншого – від нього легко ухилятись.

Тож в цілому проєкт 4468 суперечить спільній позиції асоціацій УРБ, яка полягає у том, що тотальна фіскалізація 2 та 3 груп спрощенців має бути замінена на фіскалізацію виключно ризикових груп товарів та послуг.

Закликаємо народних депутатів при формуванні державної політики не користуватись порадами сумнівних осіб, а застосовувати підходи повного циклу формування державної політики, який полягає у вивченні проблематики, дослідженні міжнародного досвіду, проведенні аналізу альтернатив та аналізу витрат-вигід щодо альтернатив, консультаціях з усіма ключовими стейкхолдерами. І відповідно, проєкт 4468 – повернути авторам на доопрацювання.

***

Читайте також: Зміни щодо РРО для ФОП продовжуються: новий законопроєкт від «Слуг народу»

Джерело: Українська Рада Бізнесу

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»