Набрання чинності 16 вересня 2012 законом про заборону реклами, спонсорства і стимулювання продажу тютюнових виробів сколихнуло ринок роздрібної торгівлі. У багатьох випадках торговці не можуть самостійно визначити, які дії закон дозволяє, а які — забороняє. Це обумовлено нечіткістю деяких норм закону і можливістю їх неоднозначного трактування.
До Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України надходять звернення щодо проблем із застосуванням закону про заборону реклами, починаючи з відсутності офіційних роз'яснень до різного трактування закону центральним і місцевими підрозділами контролюючих органів. Так, у деяких областях були зафіксовані вимоги повністю забрати з вітрин і прилавків пачки сигарет, ставити їх боком, закрити тканиною або папером, не виставляти більше однієї пачки сигарет кожного бренду тощо.
«Ми сподіваємося, що відкритий діалог між підприємцями та органами влади забезпечить однакове розуміння і застосування закону про заборону реклами тютюнових виробів на всій території України і сприятиме стабілізації роздрібного ринку», — зазначив голова Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України Леонід Козаченко.
Експерти пояснили, як застосовувати закон про заборону реклами тютюну
Контролюючі органи та експерти надали роз'яснення представникам роздрібної торгівлі з найбільш болючих питань, пов'язаних із практичним застосуванням закону про заборону реклами тютюнових виробів
Джерело: УНН
Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати