Невдовзі перевізникам не потрібні будуть дозволи на виїзні та зворотні рейси через кордон порожняком — без пасажирів. Але основною своєю проблемою автоперевізники вважають не це, а необхідність завжди давати хабарі прикордонникам за швидке проходження кордону, ну і конкуренцію з боку європейських компаній, повідомляють ЗМІ.
В угоді Interbus, що регулює відносини транспортних операторів на міжнародному ринку, передбачено захист від іноземних конкурентів: «Місце відправлення повинне знаходитися на території країни, в якій засновано транспортного оператора». Але передбачено також і жорсткі умови для українських компаній: їм доведеться частіше оновлювати парк — автобус, старший за 1993-й рік випуску, до перевезень не допустять.
Тим із міжнародних перевізників, чиї автобуси не відповідатимуть стандартам Interbus, потрібно буде змінити ринок або оновити парк, сказав віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників (АСМАП) Юрій Кучинський.
Через кордон — порожняком та без дозволу…
Депутати прийняли законопроект «Про приєднання України до угоди про міжнародні нерегулярні перевезення пасажирів автобусами (Interbus)». До угоди Interbus, яка спрощує дозвільні процедури, Україна повинна приєднатися до кінця 2013 року
Джерело: Фіногляд
Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати