• Посилання скопійовано

Виписку в електронному вигляді може отримати і відокремлений підрозділ

Мінюст затвердив зміни до Порядку надання відомостей з єдиного деожреєстру — деякі з них будуть чинні лише з 20 січня 2014 року

Виписку в електронному вигляді може отримати і відокремлений підрозділ

Так, з січня 2014 року юрособам та фізособам-підприємцям виписки, витяги та довідки  з Єдиного державного реєстру (далі - ЄДР) видаються як будь-яким державним реєстратором, так і у будь-якому вигляді — паперовому чи електронному.

Увага! Тепер і відокремлений підрозділ матиме свою окрему Виписку, яка видаватиметься в загальному порядку. А витяг можна буде взяти не лише на дату отримання витягу, а й на будь-яку заінтересовану дату, про що буде зазначено у витягу.

Запит про надання виписки, витягу чи довідки (іншої інформації) з ЄДР можна подати трьома способами: особисто, через Реєстраційний портал, надіслати поштою. При цьому, слід дотримуватись чітко встановлених правил:

1) Якщо йдеться про подання запиту через Реєстраційний портал в електронному вигляді, то по-перше, всі документи, що подаються разом із запитом, мають засвідчуватись елктронним цифровим підписом; по-друге, варто слідкувати за долею поданого на Реєстраційному порталі запиту — повідомлення про відмову у видачі запитуваного документа здійснюється у тому ж вигляді, що й поданий запит.

2) Якщо подається запит про надання виписки з ЄДР (виписка видається на заміну Свідоцтв про держреєстрацію) представником юрособи або фізособи - підприємця, такий запит подається особисто. 

У разі подання запиту  керівником юрособи — запит може бути поданий як особисто, так й через Реєстраційний портал в електронному вигляді. Отримання виписки відбувається шляхом надання доступу до електронної форми  документу на Реєстраційному порталі. Якщо виявлене побажання отримати документ поштою в паперовому вигляді, дізнатись про те, що документ надісланий поштою можна буде через наявність відповідної відмітки у запиті на Реєстраційному порталі.

3) У разі надіслання запиту про надання виписки з ЄДР держреєстратору поштою  справжність підпису запитувача на запиті повинна бути нотаріально засвідчена. 

Разом з паперовим запитом подають платіжне доручення з відміткою банку про сплату у паперовому вигляді.

Якщо йдеться про електронну форму запиту, то підтвердженням оплати буде  

- або відсканована копія квітанції або платіжного доручення з відміткою банку про сплату, засвідчену електронним цифровим підписом запитувача, 

- або інформація про внесення плати за отримання відповідних відомостей з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.  Запитання: не зрозуміло, чи стсоується це електрон-банкингу, яким користується вже значна кількість підприємств та фізосіб-підприємців? Чи якщо говоримо про подання запиту керівником чи підпримцем, кожен з них має платити власною банківською карткою?

Увага! Махлювати з платіжними дорученнями не вдасться — система налаштована так, щоб показувати банківські реквізити, які повторюватимуться.Тож, у запиті буде відмовлено.

До формату сканованих паперових платіжних документів також встановлені відповідні вимоги щодо роздільної здатноісті, глибини кольору та формат готового файла (TIFF).

Автор: Канарьова Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»