4 квітня ДФСУ оприлюднила проект постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (завантажити).
Переглянути проект цього Порядку можна тут>>
Хто і як вестиме цей Реєстр?
Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального – це перелік суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.
Формувати та вести його буде ДФС та її територіальні органи в електронній формі на підставі відомостей, зазначених у документах, які подаються суб’єктами господарювання для отримання ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Єдиний реєстр буде розміщений на офіційному веб-сайті ДФС і інформація з нього буде відкритою.
До Єдиного реєстру будуть вноситися такі відомості :
- для юридичних осіб: найменування та код згідно з ЄДРПОУ;
- для осіб, уповноважених на ведення обліку діяльності за договорами про спільну діяльність без утворення юридичної особи та які є відповідальними за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договорів: найменування та код згідно з ЄДРПОУ уповноваженої особи та податковий номер, наданий такій особі під час взяття на облік договору згідно з п. 63.6 та п. 64.6 ПКУ;
- для ФОП: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
- адреса місця виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним (назва області, району, населеного пункту, коду за КОАТУУ, вулиця, номер будинку/офісу);
- дата видачі/призупинення/анулювання та термін дії ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним.
Зміни до відомостей Єдиного реєстру вноситимуться на підставі внесення змін до відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії.
Підставою для виключення суб’єкта господарювання з Єдиного реєстру буде розпорядження про анулювання ліцензії, прийнятого ДФС та її територіальними органами.
Інформація про суб’єкта господарювання вноситиметься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання ліцензії/ внесення змін до ліцензії.
Що ще перебачено проектом постанови КМУ?
Проектом також пропонується внести зміни до:
- постанови КМУ від 27.12.2010 р. №1257 «Про затвердження Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком (податкових розписок), що видаються до отримання з акцизного складу спирту етилового неденатурованого, спирту етилового денатурованого (технічного) та біоетанолу, які використовуються суб’єктами господарювання для виробництва окремих видів продукції»;
- постанови КМУ від 09.10.2013 р. №806 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв і Порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів – лічильників обсягу виробленого спирту етилового»;
- постанови КМУ від 05.08.2015 р. №609 «Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»;
- постанови КМУ від 24.02.2016 р. №114 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних».
- постанови КМУ від 22.11.2017 р. №891 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку».
Очікується, що ця постанова набере чинності з дня офіційного опублікування, але не раніше 1 липня 2019 року.
Зауваження та пропозиції стосовно проекту можна надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня його оприлюднення за адресами:
- Державна фіскальна служба України, Львівська площа, 8, м. Київ – 53, МПС, 04655; e-mail: excise@sfs.gov.ua;
- Міністерство фінансів України, вул. Грушевського, 12/2, м. Київ-8, 01008, е-mail: Verkholaz@minfin.gov.ua;
- Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, буд. 9/11, м. Київ, 01011, е-mail: inform@dkrp.gov.ua.