• Посилання скопійовано

Порядок видачі свідоцтва про право власності на новозбудовані чи реконструйовані об'єкти нерухомості

Лист Укрдержреєстру від 15.04.2013 р. №165/06-15-13

Порядок видачі свідоцтва про право власності на новозбудовані чи реконструйовані об'єкти нерухомості

Укрдержреєстр зазначив, що держреєстрація прав з видачею свідоцтва про право власності на об'єкти нерухомого майна, збудовані в результаті діяльності житлового, житлово-будівельного, дачного, гаражного чи іншого кооперативу, за умови, що на певну частину таких об'єктів до 1 січня 2013 року оформлено та зареєстровано право власності, проводиться на підставі заяви члена відповідного кооперативу, до якої додаються довідка кооперативу про членство в ньому та про повне внесення таким членом пайового внеску.

У випадку проведення державної реєстрації права власності на реконструйований об'єкт нерухомого майна документом, що підтверджує присвоєння такому об'єкту адреси, є документ, який підтверджує виникнення, перехід та припинення права власності на об'єкт до реконструкції.

 

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»