• Посилання скопійовано

Визначено вимоги до офісу приватного виконавця

Сьогодні, 22 листопада, набрало чинності Положення про офіс приватного виконавця

Визначено вимоги до офісу приватного виконавця

Положення про офіс приватного виконавця затверджено Наказом Мінюсту від 15.11.2016 р. №3238/5.

Положення визначає вимоги до організації офіса приватного виконавця (далі - офіс) з метою забезпечення належних умов діяльності приватного виконавця, прийому відвідувачів, зберігання документів, печаток, штампів, товарно-матеріальних цінностей та архіву приватного виконавця, збереження професійної таємниці, захищення від несанкціонованого проникнення.

 

9 основних вимог до офісів приватних виконавців

1) Офіс має знаходитись в межах виконавчого округу, на території якого приватний виконавець здійснює діяльність, та мати поштову адресу.

2) Офіс розміщується у приміщенні, яке належить приватному виконавцю на праві власності або яким приватний виконавець користується на підставі цивільно-правових угод. Розміщення офіса у тимчасових спорудах не допускається.

3) В офісі не можуть здійснювати професійну діяльність особи, діяльність яких не пов'язана з вчиненням виконавчих дій чи наданням додаткових послуг правового чи технічного характеру, пов'язаних з ними.

4) Офіс повинен бути захищений від несанкціонованого проникнення.

5) Біля входу до офіса повинна знаходитись вивіска з інформацією:

  • найменування виконавчого округу,
  • напис "ОФІС ПРИВАТНОГО ВИКОНАВЦЯ",
  • прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) приватного виконавця.

Біля входу до офіса розміщується графік роботи приватного виконавця (інформація щодо часу початку та закінчення робочого дня, часу обідньої перерви, вихідних днів) та графік прийому відвідувачів, якщо він відмінний від графіка роботи.

6) У робочому кабінеті приватного виконавця обов'язково мають бути двері, обладнані дверним замком.

В офісі мають бути створені умови для прийому відвідувачів, зокрема, обов’язково мають бути стіл та стільці для відвідувачів.

7) Офіс повинен бути забезпечений телефонним зв’язком та доступом до мережі Інтернет.

8) Офіс повинен бути придатним для зберігання документів діловодства та архіву приватного виконавця протягом усього строку здійснення ним діяльності приватного виконавця.

Документи діловодства та архів приватного виконавця повинні зберігатися у металевій шафі(ах) у робочому кабінеті приватного виконавця або у відповідно обладнаній для цього кімнаті. Забороняється розміщувати шафи для зберігання документів діловодства та архіву у місцях вільного доступу до них відвідувачів. У разі зберігання архіву приватного виконавця та документів діловодства в окремій кімнаті двері такої кімнати повинні бути обладнані дверним замком.

9) В офісі приватного виконавця повинен знаходитись сейф для зберігання печаток та штампів.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, яка відбулося сьогодні, 22 листопада, в "Офіційному віснику України" №90.

***

Новини на тему:

Як перевірятимуть державних і приватних виконавців;

Затверджено порядок виплати та розмір винагород державним та приватним виконавцям

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: Міністерство юстиції

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»