Податківці повідомляють, що з 16.06.2017 р. запроваджено новий електронний сервіс: Обмін розрахунками коригування до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами.
Підписання електронних документів для цього сервісу здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису:
Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer
зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування:
Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer
Водночас, фіксали нагадують про вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:
- Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міндоходів від 29.11.2013 №729).
- Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.
- Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв'язку SOAP.
- Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.
Додаткові матеріали:
- Інструкція з використання програмного забезпечення в електронному вигляді (завантажити)
- Сертифікат сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами 1(завантажити)
- Сертифікат сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами 2 (завантажити)
- Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer та Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer (завантажити)