Сьогодні, 25 травня, вступає в силу нове законодавство Європейського союзу щодо захисту персональних даних: Загальний Регламент Захисту Даних, більш відомий як GDPR (General Data Protection Regulation).
Регламент стосується будь-якої роботи з персональними даними, зокрема їх збору, зберігання і передачі; а за недотримання вимог GDPR компаніям загрожує втрата європейських клієнтів і ринків, а також штрафи до 20 млн євро або 2-4% від річного обороту порушника.
Ми підготували для вас добірку матеріалів, які варто прочитати, якщо ваша компанія зареєстрована у Європі, або працює на Європейських ринках або із споживачами з ЄС.
Радимо також переслати посилання на цю статтю вашому IT-спеціалісту, юристу та директору.
***
- Великий оглядовий матеріал про те, що мається на увазі під персональними даними в GDPR; чи стосуються вашої компанії нові вимоги, та що робити, якщо все ж стосуються (українською мовою) читайте тут;
- Ще один докладний і зрозумілий огляд: що таке GDPR і як продовжити працювати після 25 травня та не заплатити 20 млн євро штрафу (російською) – ось тут;
- Поверхневий, проте корисний інтерактивний тест, який дась зрозуміти: чи готові ви і ваша компанія до введення GDPR – за посиланням (російською);
- Стаття з Wired "What is GDPR and why should you care?" (англійською) – тут;
- Докладний чек-лист: 12 кроків, які потрібно зробити компанії (англійською) завантажуйте ось тут;
- Ще один (набагато грунтовніший) інтерактивний тест від британського регулятора ICO – за цим посиланням, а величенький гайд від нього ж – ось тут. Обидва, звісно, англійською.
Сподіваємось, цього більш ніж достатно не тільки для того, щоб зрозуміти про що мова, а й (за необхідності) підготуватися.
***
Наостанок – актуальний жарт:
– Знаєш хорошого консультанта з Європейського закону про особисті дані?
– Так.
– Даси мені його телефон?
– Ні.