Він повідомив, що основний акцент у діяльності відомства зроблено на максимальній та електронізації наявних та створенні нових сервісів.
Серед досягнутого за останній час:
- запуск в режимі онлайн з 2016 р. електронного кабінету платника податків, створеного зусиллями ІТ-фахівців ДФС;
- спрощення процесу укладання договору про визнання електронних документів (якщо раніше доводилося укладати такі договори з кожною інспекцією окремо, то тепер використовується єдиний документ);
- скорочення з двох днів до двох годин процесу взяття на обік платників податків;
- запровадження таких сервісів, як управління електронним цифровим підписом, електронне листування з ДФС, електронні черги на митниці, тощо. Крім того, розробляється система, яка дасть можливість більшість перевірок проводити камерально і автоматично.
«За останній час було багато змін, але й багато опору – і ззвовні, і всередині, – констатував Роман Насіров – І коли долаєш цей опір, розумієш, куди треба рухатись далі, рухатись системно».