Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан в інтерв’ю «Українським новинам».
Він зазначив, що економічний ефект тільки за час дії тестового режиму системи моніторингу ризиків та блокування накладних сягає понад 1 млрд грн щомісячно.
Так, за словами в.о. Голови ДФС, у грудні 2016 року обсяг можливого фіктивного ПДВ складав 1,3 млрд грн, у березні – 981 млн грн, у квітні, з початком роботи система моніторингу ризиків у тестовому режимі – 289 млн грн, травні – 140 млн грн, у червні – 56,6 млн грн.
«Якщо зменшується схемний податковий кредит, за рахунок якого реальний сектор економіки мінімізував свої податкові зобов’язання, то, відповідно, сьогодні всі ці суми декларуються і сплачуються в бюджет», - наголосив Мирослав Продан.
Він зазначив, що ДФС готова до роботи в звичайному режимі системи моніторингу ризиків та блокування накладних, а також повідомив, що системи ДФС в результаті масштабних кібератак не постраждали.
«Всі дані, всі бази – цілі. 29 червня всі інформаційні ресурси були запущені і платники мали можливість і реєструвати накладні, і коригувати, реєструвати заяви платника податків, мали доступ до особистих даних. За даними на 30 червня, кількість податкових накладних та розрахунків коригування, поданих до Державної фіскальної служби на реєстрацію 29 та 30 червня, відповідало середньому рівню подання таких документів в аналогічні дні попередніх місяців», - зазначив Мирослав Продан.
Крім того, нагадуємо, що Державна фіскальна служба України ініціювала розробку законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних».
Зазначений законопроект було розроблено Міністерством фінансів України та винесено на розгляд Уряду.
Прийняття цього законопроекту врегулює ситуацію неумисного порушення платниками податку граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних з причин несанкціонованого втручання третіх осіб у роботу комп’ютерних мереж. Докладніше про цей законопроект тут>>