Держпідприємництва розглянула проект постанови КМУ, якою передбачається запровадження марок акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв та тютюнових виробів, а також встановлення необхідності оновлення дизайну марки кожні два роки (лист від 02.08.2012 р. №2232/0/20-12).
Як альтернатива періодичній зміні дизайну марок акцизного податку автори листа пропонують розглянути можливість впровадження акцизних марок зі штрихкодом з певною комбінацією цифр або QR-коду, в якому міститься закодована інформація про виробника, сам товар та сплачений з цього товару податок, а також можливість отримання такої інформації на сайті ДПСУ щодо штрих- або QR-кода.
Це дозволить уникнути необхідності періодичного оновлення дизайну марок акцизного податку, бо головний акцент їх захисту буде зміщено із зовнішніх захисних елементів дизайну на інформацію, що міститься в інформаційних базах контролюючого органу.
Крім того, на адресу Держпідприємництва надійшли зауваження від учасників ринку, які звертають увагу на таке.
Проектом постанови передбачається обмеження терміну перебування в обороті продукції з марками акцизного податку попереднього зразка.
Це суперечить ч. 4 ст. 11 Закону про держрегулювання виробництва й обороту спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, якою передбачено, що у разі зміни зразка марок акцизного податку вже куплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби перебувають в обороті до їх повної реалізації у межах терміну придатності до вживання.
Крім того, немає логічних обгрунтувань доцільності обмеження терміну перебування в обороті продукції з марками акцизного податку попереднього зразка, враховуючи, що марка є підтвердженням факту сплати податку до бюджету і не має кінцевого терміну обороту. Прийняття цієї норми матиме негативні економічні наслідки для суб'єктів господарювання у формі вилучення з торгових мереж підакцизної продукції та понесення збитків.
Також потребує економічного обгрунтування формування вартості виготовлення марки, бо проектом постанови передбачається її збільшення.
Держпідприємництва висловилася щодо оновлення акцизних марок
Лист Держпідприємництва від 02.08.2012 р. №2232/0/20-12
Джерело: ЛІГА:ЗАКОН
Рубрика: Оподаткування/Акцизи
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати