ДФСУ у листі від 01.09.2016 р. №18911/6/99-99-12-03-03-15 роз'яснила, що відповідно до п. 13 Порядку електронного адміністрування реалізації пального (далі – Порядок №113) виключення платника податку з реєстру платників здійснюється:
- якщо відповідна особа подає реєстраційну заяву про анулювання реєстрації у разі припинення діяльності з реалізації пального. Заява надсилається у порядку, встановленому для реєстрації, розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів після її подання. У такому разі датою анулювання реєстрації платника податку є дата виключення з реєстру платників;
- за самостійним рішенням контролюючого органу за основним місцем обліку особи, стосовно якої до Єдиного державного реєстру внесено запис про припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізособою-підприємцем. Таке рішення контролюючий орган приймає протягом трьох робочих днів після надходження відомостей з Єдиного державного реєстру. У такому разі датою анулювання реєстрації платника податку є дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про припинення.
У день виключення з реєстру платників ДФС автоматично формує та надсилає особі, виключеній з реєстру платників, витяг з реєстру платників засобами електронного зв’язку в електронному вигляді.
Податковим кодексом та Порядком заповнення та подання Акта інвентаризації обсягів залишку пального можливість скасування поданого до контролюючого органу Акта не передбачена.
Суб’єкт господарювання може звернутись до контролюючого органу, до якого поданий Акт інвентаризації обсягів залишку пального, з проханням провести перевірку зазначених у ньому даних (відповідно до абзацу третього пункту 9 підрозділу 5 розділу ХХ „Перехідні положення” ПКУ дані акта можуть бути перевірені контролюючим органом протягом шести календарних місяців із дня його подання).