
ДПС у Тернопільській області розповідає, що відповідно до п. 6 Постанови КМУ від 11.12.2019 №1165, питання про відповідність чи невідповідність платника податку критеріям ризиковості розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія також розглядає питання про виключення платника ПДВ з переліку ризикових, якщо з’являються нові обставини чи надходить інформація та документи від самого платника, що підтверджують його невідповідність критеріям ризиковості.
Для цього платник податку подає до ДПС Повідомлення з копіями документів в електронній формі через засоби електронних комунікацій. Подання відбувається згідно із Законами України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та наказом Мінфіну від 06.06.2017 №557.
Комісія протягом 7 робочих днів після отримання документів ухвалює рішення: чи відповідає платник податку критеріям ризиковості. Це рішення відображається в електронному кабінеті платника у день його прийняття.
Платник податку може подавати Повідомлення необмежену кількість разів (якщо він не використовує процедуру адміністративного оскарження).
У разі незгоди з рішенням комісії, воно може бути оскаржене в адміністративному порядку. Процедура адміністративного оскарження визначена тією ж Постановою №1165.
***
Читайте також: За якою формою подається Повідомлення про інформацію щодо невідповідності платника ПДВ критеріям ризиковості?