Наказом ДПС України №61 від 24.01.2012 року внесено зміни до існуючого порядку взаємодії між структурними підрозділами органів державної податкової служби з питань реєстрації та обліку платників податків, які значно спрощують порядок розгляду реєстраційних заяв та прискорюють процедуру отримання свідоцтва платника ПДВ.
Відповідно до наказу процес видачі свідоцтва платника ПДВ складається із 4 етапів:
1 етап – подання заяви до податкового органу (час обробки – 1 день);
2 етап – внесення даних заяви до Реєстру платників податку на додану вартість ДПС України (час обробки – 1 день);
3 етап – автоматизований контроль достовірності даних та відповідності положенням Податкового кодексу України (час обробки – 2 дні);
4 етап – видача свідоцтва платника ПДВ або пропозиція платнику податків щодо усунення помилок та подання нової заяви (час обробки – 1-2 дні).
Злагоджена робота податківців та взаємодія між структурними підрозділами органів ДПС дозволяє спростити процедуру реєстрації платників податку на додану вартість та забезпечити її своєчасність і прозорість.
Для більшої зручності платників ПДВ у приміщеннях податкових інспекцій Києва працюють консультаційні пункти, де можна отримати всі необхідні роз’яснення з приводу заповнення нової форми реєстраційної заяви 1-ПДВ. Це дозволяє уникнути помилок при заповненні заяви. Методичні рекомендації щодо заповнення заяви розміщені на інформаційних стендах столичних органів податкової служби та на веб-сайті ДПС у м. Києві у рубриці «Бланки податкової звітності та довідки».
З питань заповнення реєстраційної заяви 1-ПДВ також можна звертатись до консультаційного центру ДПС у м. Києві за тел. 461-77-00.
Шановні платники податків! Якщо у Вас виникли проблеми щодо отримання свідоцтва платника ПДВ – звертайтесь на особисту електронну скриньку Голови ДПС у м. Києві Ірини Носачової – golova@kyivsta.gov.ua.
Ваші звернення не залишаться поза увагою.