• Посилання скопійовано

Підакцизні та імпортні товари: складаємо накладні за щоденними підсумками операцій

ДФС роз'яснила, як відображаються обсяги операцій з постачання товарів у податковій накладній, складеній за щоденними підсумками операцій, при постачанні за готівку кінцевому споживачеві- не платникові ПДВ

Підакцизні та імпортні товари: складаємо накладні за щоденними підсумками операцій

Пунктом 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) визначено, що платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних, у якій зазначаються в окремих рядках обов'язкові реквізити, зокрема, код товару згідно з УКТ ЗЕД.

До розділу I податкової накладної вносяться дані у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, зокрема, до графи 4 - код товару згідно з УКТ ЗЕД, при постачанні підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, на всіх етапах постачання.

Податкові накладні, складені за щоденними підсумками операцій, не видаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг. У верхній лівій частині такої податкової накладної робиться відповідна помітка "X" та зазначається тип причини "11" - складена за щоденними підсумками операцій.

При постачанні товарів/послуг отримувачу (покупцю), який не зареєстрований як платник податку, при складанні податкової накладної за щоденним підсумком операцій у рядку "Особа (платник податку) - покупець" зазначається "Неплатник", у рядку "Індивідуальний податковий номер покупця" відображається умовний ІПН "100000000000".

При цьому, оскільки касові чеки, які складаються за щоденними підсумками операцій, при здійсненні постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником ПДВ) містять інформацію про асортимент товарів, придбаних покупцями, платник податку має можливість згрупувати в такій податковій накладній в графі 3 "Номенклатура постачання товарів/послуг продавця" товари за групами, що відповідають певному коду УКТ ЗЕД.

Враховуючи викладене, у графі 4 податкової накладної, складеної за щоденними підсумками операцій, при постачанні підакцизних та імпортованих товарів зазначаються їх коди згідно з УКТ ЗЕД.

Таким чином, обсяги операцій з постачання товарів (в тому числі підакцизних та імпортованих) у податковій накладній, складеній за щоденними підсумками операцій, при постачанні за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником ПДВ) відображаються наступним чином:

  • окремим рядком показники щодо обсягів постачання підакцизних та імпортованих товарів за кодами УКТ ЗЕД;
  • окремим рядком показники щодо загальної суми вартості поставлених товарів, за вирахуванням обсягів постачання підакцизних та імпортованих товарів, при цьому у такому випадку у графі 3 "Номенклатура товарів/послуг продавця" податкової накладної вказується вираз "Товари в асортименті".

Джерело: ДФС у Тернопільській області

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»