ДФСУ у листі від 22.07.2016 р. №15920/6/99-99-15-03-02-15 роз'яснила, що у разі постачання за 1 грн товарів, придбаних/виготовлених для проведення рекламних заходів, платник податку повинен нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ, виходячи із ціни їх придбання, та скласти дві податкові накладні:
- одну - на суму податкових зобов’язань, обчислених виходячи з фактичної ціни постачання (1 гривня),
- другу - на суму податкових зобов’язань, обчислених виходячи з перевищення ціни придбання таких товарів над їх фактичною ціною. У ПН, яка складена на суму такого перевищення, зазначається тип причини 15 або 17 (15 - складена на суму перевищення ціни придбання товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання, 17 - складена на суму перевищення звичайної ціни самостійно виготовлених товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання).
Така ПН отримувачу (покупцю) не надається. У рядках такої податкової накладної, відведених для заповнення даних покупця, постачальник (продавець) зазначає власні дані.
Читайте також: Безоплатно отримана рекламна продукція від нерезидента: ПДВ та відображення в обліку