10 січня 2017 року Міністерство фінансів оприлюднило проект постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення та форми Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість».
Проект розроблено задля реалізації статті 200 ПКУ з урахуванням змін, внесених Законом №1797-VIIІ. Нагадуємо, що відповідно до змін повертається ведення одного реєстру заяв, поданих платниками ПДВ щодо бюджетного відшкодування. Про це ми докладно розповідали у аналітиці>>
Формуванням реєстру займатимуться ДФСУ та Казначейство на підставі своїх баз даних.
ДФС вноситиме до Реєстру такі дані:
- найменування платника податку та його ІПН;
- дата подання заяви про повернення суми бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку, поданої у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання);
- сума податку, заявленого до бюджетного відшкодування, зазначена у кожній заяві, поданій у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання), у тому числі окремо, яка підлягає перерахуванню на рахунок платника податку у банку та/або в рахунок сплати грошових зобов’язань, та/або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;
- сума податку, заявленого до бюджетного відшкодування, зменшена на суму податкового боргу;
- реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування;
- реквізити бюджетних рахунків для перерахування у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;
- реквізити бюджетного рахунка, з якого здійснюється бюджетне відшкодування податку;
- дата початку та закінчення проведення перевірки даних, зазначених у податковій декларації або уточнюючому розрахунку (в разі їх подання), в складі яких подана заява про повернення суми бюджетного відшкодування, з обов’язковою відміткою щодо виду перевірки (камеральна, документальна);
- сума податку, заявленого до бюджетного відшкодування, та дата поданої до контролюючого органу заяви в разі виникнення у платника податку необхідності змінити напрям узгодженого бюджетного відшкодування;
- дата складення та вручення платнику податків акта перевірки;
- дата та номер податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування за кожною заявою з урахуванням (у разі подання) уточнюючого розрахунку, неузгоджена контролюючим органом;
- дата початку оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування, що оскаржується;
- дата закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування, узгоджена за результатами оскарження;
- сума узгодженого контролюючим органом бюджетного відшкодування за кожною заявою та дата її узгодження.
Казначейством буду вноситися до Реєстру такі дані:
- дата та сума повернення бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку;
- дата та сума зарахування (перерахування) в рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.
На підставі інформації ДФС та Казначейства Міністерство фінансів на своєму офіційному веб-сайті буде оприлюднювати Реєстр (крім реквізитів поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування). У вихідні, святкові та неробочі дні Реєстр не оприлюднюватиметься.
Проектом також встановлено, що до набрання чинності цієї постанови бюджетне відшкодування сум ПДВ по заявах включених до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, сформованого згідно з п. 52 підрозд. 2 розділу ХХ ПКУ, буде здійснюватися у порядку, що діяв до 1 січня 2017 року.
Заплановано, що ця постанова набере чинності з 1 березня 2017 року.