Про це зазначено на офіційному сайті ДФСУ.
Про процедуру зупинки реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, яка запрацює у робочому режимі вже з 1 липня 2017 року, ми нещодавно писали тут>>>
При цьому ми зазначали: платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, а в перехідний період (з 01 квітня 2017 року до 01 липня 2017 року) у разі отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію за встановленою формою щодо:
- видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
- кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;
- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
Форма подання такої інформації затверджена додатком до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. І знайти її можна у наказі Мінфіну від 13.06.2017 р. №567.
Податківці у роз’ясненні на сайті ДФСУ називають цю форму Таблицею.
Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Тому електронні формати Таблиці розміщені на офіційному веб-порталі ДФСУ у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів (назва такого формату на сьогодні - J(F)1312301).
Податківці нагадують: Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника»,вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Підтвердженням про отримання Таблиці податківцями є перша квитанція (квитанція про доставку).
Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).
Наприкінці роз’яснення податківці навели зразок заповнення Таблиці.
Нажаль, порядку заповнення Таблиці на сьогодні не існує. Тому сказати точно, чи правильно складено зразок такої Таблиці податківцями наразі важко.
Але зверніть увагу: при подані Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.
Як це реалізовано у зразку Таблиці? Для здійснення певного виду діяльності було придбано два види товарів або послуг. Вони зазначаються у Таблиці спочатку і окремими рядками, в яких зазначаються коди таких товарів/послуг, відповідно до державних класифікаторів. Далі окремими рядками зазначаються товари/послуги, які були виготовлені, або надані, або поставлені в межах зазначеного виду діяльності.
Наприклад, якщо вам заблокували податкову накладну і Ви:
- продавець придбаного товару/послуги, то в третій графі «Код згідно з УКТ ЗЕД / ДК 016 – 2010 (придбання (отримання) товарів/послуг)» ви зазначаєте код придбаного товару/послуги, а в четвертій графі «Код згідно з УКТ ЗЕД / ДК 016 – 2010 (постачання (виготовлення) товарів/послуг)» – код поставленого (або на який ви отримали передоплату) товару/послуги;
- виробник продукції (надавач послуг), то в третій графі ви зазначаєте код придбаного товару/послуги, який використовується при такому виготовленні (наданні), а в четвертій – код виготовленого товару (наданої послуги) (або на які ви отримали передоплату).
Але при цьому код в другій графі Таблиці «Код згідно з КВЕД ДК 009:2010» залишається незмінним – це код виду діяльності, для якого ці товари/послуги придбано.