• Посилання скопійовано

Повідомлення щодо підтвердження реальності операцій по відмовленим податковим накладним опрацьовуються 5 днів

Комісія ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН оперативно, протягом 5 днів, опрацьовує повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування

Повідомлення щодо підтвердження реальності операцій по відмовленим податковим накладним опрацьовуються 5 днів

Про це повідомив директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Микола Чмерук під час засідання Громадської ради при ДФС 14 липня.

«Наші працівники працюють у посиленому режимі. Всі надані пакети документів оперативно опрацьовуються та надаються відповідні висновки по кожному такому повідомленню. На сьогодні за результатами розгляду надісланих повідомлень підтверджено 40% та відмовлено у реєстрації 60% податкових накладних/розрахунків коригування», – розповів Микола Чмерук.

Він, зокрема, звернув увагу присутніх на необхідності подання виключно тих документів, які свідчать про реальність операції по відмовленим податковим накладним.

«Ті документи, які надходять до нас в електронному вигляді, потребують набагато менше часу для підготовки відповідного рішення. На опрацювання документів, які подаються у паперовому вигляді, потрібно більше часу через їх великий обсяг. Тому дуже просимо не надсилати зайвих та непотрібних документів, оскільки це полегшить нам роботу та дасть змогу вчасно реагувати на всі звернення», – підкреслив посадовець.

 Він також зазначив, що на сьогодні ДФС проводить роз’яснювальну роботу не лише серед платників податків, а й серед своїх співробітників.

«Ми бачимо проблемні питання, які виникають при реєстрації податкових накладних та їх зупиненні, і намагаємося оперативно їх вирішувати», – наголосив посадовець.

У свою чергу представники громадськості висловили зауваження щодо необхідності доопрацювання критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі. Всі напрацювання податкового комітету Громадської ради будуть передані до фіскальної служби для їх врахування у подальшій роботі.

Голова Громадської ради при ДФС Дмитро Олексієнко, зокрема, відзначив зацікавленість з боку представників фіскальної служби у діалозі з представниками громадськості та бізнесу щодо врегулювання питань, пов’язаних з ситуацією щодо призупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. Крім того, фахівці ДФС завжди беруть активну участь у роботі податкового та митного комітетів Громадської ради та завжди відкриті до співпраці.

***

Читайте також на цю тему:

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»

  • Чи можна включити до ПК суми ПДВ, з ПН, зареєстрованій по суду, складеної 365 днів тому?
    У разі набрання законної сили рішенням суду, згідно з яким ДПС зобов’язано зареєструвати податкову накладну, покупець може включити до податкового кредиту суми ПДВ, зазначені у такій податковій накладній, після її реєстрації в ЄРПН
    Сьогодні 13:475
  • Надаєте послуги з доступу до мережі Інтернет неплатникам ПДВ: що з ПН?
    Операції з постачання послуг із доступу до мережі Інтернет мають безперервний характер. У разі постачання таких послуг покупцям – неплатникам ПДВ постачальник може складати не пізніше останнього дня місяця зведену ПН з урахуванням усього обсягу постачання
    Сьогодні 12:1324
  • «Проблемний» вхідний ПДВ: Куди його списувати та на яку дату?
    В бухгалтерії підприємства часто виникають ситуації з так званим «проблемним» вхідним ПДВ, коли ПН від постачальника не зареєстровано або реєстрація відбулася з порушеннями. Як діяти в таких випадках і чи можна списати суму вхідного ПДВ на витрати?
    05.03.20252382
  • ПДВ при списанні МНМА: закон VS податківці
    При списанні важливо оцінювати, чи включена вартість МНМА у вартість готової продукції, яка обкладається ПДВ. Якщо так – ПЗ не виникають. Як саме доводити – ДПС не уточнює. Тож бухгалтерам знову доводиться грати не лише за ПКУ, а й за «податковою логікою»
    05.03.20252 0002
  • Нереєстрація ПН через техзбої ДПС: коли не буде штрафів?
    Відповідальність за порушення термінів реєстрації ПН/РК у зв’язку з технічними проблемами на сервері ДПС не застосовується за умови, якщо у роботі Е-кабінету виявлено технічну та/або методологічну помилку чи збої і це визнано технічним адміністратором
    05.03.2025951