• Посилання скопійовано

Інструкція від ДФСУ щодо заповнення Таблиці платника податків при реєстрації податкових накладних

Для зручності платників податків ДФС пропонує користування інструкцією щодо правильності заповнення Таблиці платника податків при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН

Інструкція від ДФСУ щодо заповнення Таблиці платника податків при реєстрації податкових накладних

ДФСУ нагадує, що при зупинці реєстрації податкової накладної в ЄРПН платник податку має право надати таблицю платника податків, що дозволяє в подальшому суттєво зменшити кількість тих податкових накладних, які будуть заблоковані. Таблиця має містити тільки ті коди УКТ ЗЕД і ті коди КВЕД, які дійсно відповідають діяльності платника, по якому зупинена податкова накладна.

Інструкція, наведена ДФСУ, складається з кількох малюнків. Оскільки нормативного акту, який би затверджував порядок складання таблиці, не існує, податківці наводять зразки невірного і вірного її складання. Вочевидь, йдеться про найбільш поширені помилки. 

З наведених зразків зрозуміло, що помилкою є: 

  • Наявність в таблиці зазначеного коду придбаного товару/послуги при відсутності зазначення товару/послуги, який внаслідок цього придбання продається або виготовляється. 

Наприклад, якщо виробник меблів придбав деревину, він не може подати таблицю заздалегідь. Вона подаватиметься не раніше, ніж буде заблокована ПН (або РК) на меблі, виготовлені з цієї сировини. Втім, оскільки система моніторингу ПН/РК має накопичувальний характер, то, як обіцяють податківці, наступного разу блокування ПН на такі меблі при наявності «вхідних» ПН на таку сировину у постачальника не буде. А якщо раптом і буде, знову подавати таблицю з тією ж самою інформацією платнику податку буде не потрібно – в цьому випадку він подає пояснення (у формі повідомлення) та копії документів, які підтверджують операції, зазначені у заблокованій ПН/РК. Докладніше про це читайте тут>>> 

  • Наявність в будь-якому рядку таблиці одночасно зазначених кодів як придбаних, так і використаних (проданих) товарів/послуг. 

Якщо йти за прикладом, наведеним вище, то виробник меблів має спочатку окремим рядком показати придбану сировину, а далі окремими рядками показати, що з неї виготовлялося. Це можна було зрозуміти і в попередніх роз’ясненнях податківців, наприклад, тут>>>

При цьому інформація про сировину і готовий продукт в межах кожного здійснюваного платником податку виду діяльності  (який зазначається за кодом КВЕД у другій графі таблиці) наводиться за кодами УКТ ЗЕД (для товарів) та за кодами Державного класифікатору продукції та послуг (ДК 016-2010).  

Комісія ДФС розглядає таблиці платника податків у найкоротший термін – до 5 днів. Як показує практика застосування, якщо платник подав правильно заповнену ТПП, вона прийнята комісією та в подальшому такі податкові накладні платника не зупиняються.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ІНСТРУКЦІЮ>>

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»