• Посилання скопійовано

Як оскаржити рішення ДФС щодо відмови у розблокуванні ПН за новими правилами?

Податківці розповіли, як подавати скаргу на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК та що при цьому слід врахувати

Як оскаржити рішення ДФС щодо відмови у розблокуванні ПН за новими правилами?

ДФСУ нагадує, що рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

 

Що слід врахувати при поданні скарги?

1) Скарга на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК подається в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів про ЕЦП, "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

2) Платник податку у разі отримання рішення про відмову у реєстрації ПН/РК має право протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності Рішення* подати на розгляд Комісії ДФС з питань розгляду скарг Скаргу на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію ПН/РК або відмову в такій реєстрації, за формою J(F)1313201. До скарги подаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601.

______________

 

*Якщо останній день строку припадає на вихідний, неробочий або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним, неробочим або святковим днем.

 

3) Скарга подається на кожне рішення окремо із зазначенням кількості документів, яке має числове значення. Кожен документ надсилається окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.

4) У разі відкликання скарги до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг платник податків має право подати заяву про відмову від поданої ним Скарги за формою J(F)1313301.

5) Електронні формати Скарги та Заяви розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Платники податків матимуть сервіс для створення та надсилання скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації з додатками  та заяву про відмову від поданої ним Скарги через особистий кабінет «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України.

Також для формування Скарги або Заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

***

Читайте також:

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»