ДФСУ розробила та оприлюднила проект постанови КМУ (завантажити), яким вносяться зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок №1246).
Таким чином податківці приводять Порядок №1246 у відповідність до Закону від 05.10.2017 р. №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Що це за Закон та які нововведення були ним запроваджені з 7 листопада 2018 року - читайте тут.
Зокрема, проектом постанови передбачено заміну слів «електронний цифровий підпис» на слова «кваліфікований електронний підпис» та «Про електронний цифровий підпис» на «Про електронні довірчі послуги».
Крім того, у Порядку уточнено, що для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі платник податку отримує засоби кваліфікованого електронного підпису кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг для такої особи та подає органу ДФС за основним місцем обліку (або за неосновним місцем обліку – для платників податку, які змінили місцезнаходження та для яких сплата визначених законодавством податків і зборів після такої реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточного бюджетного періоду) кваліфіковані сертифікати відкритих ключів зазначеної особи. У такому разі кваліфіковані електронні підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку:
- електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування;
- електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівнюється до печатки платника податку (у разі наявності).
Зауваження та пропозиції до проекту постанови можна надавати на адресу розробника: 04655, Львівська площа, буд. 8, Державна фіскальна служба України, Департамент обслуговування платників, е-mail: j.nikolenko@sfs.gov.ua.