Гетманцев розповів у профілі Фейсбук, що за останній два місяці до моєї електронної приймальні надійшло більше 50 звернень громадян з різних питань.
Зокрема, 20 листів містили скарги на дії органів ДПС в частині блокування податкових накладних, 12 пропозиції щодо удосконалення законодавства, 5 звернень вказували на бездіяльність правоохоронних органів тощо.
Велика кількість звернень, які адресують мені громадяни містить проблеми, вирішення яких не належить до компетенції народного депутата. Але кожне таке звернення комплексно аналізується і контролюється.
В результаті розгляду звернень, які супроводжувались мною для розгляду відповідними державними органам в межах їх компетенції: Мінфін розглянув можливість збільшення бюджетних асигнувань у 2022 р. для державної наукової установи;громадянка України отримала від Міністерства юстиції розширене роз’яснення щодо справи, яка розглядалася в ЄСПЛ; Нацполіція ініціювала перевірку незаконних дій працівників про яких йшлося у зверненні; ДБР розпочало перевірку можливих протиправних дій начальника одного із сервісних центрів МВС. Звернення зі скаргами на протиправне блокування ПН були направлені на ДПС, в розрізі кожного платника, для відпрацювання. І це лише невелика частина вирішених проблем громадян України.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!