Національний банк України впроваджує систему дистанційної ідентифікації клієнтів банків BankID та запрошує банківську спільноту, громадськість та органи виконавчої влади долучитися до публічного обговорення регулювання системи дистанційної ідентифікації клієнтів банків BankID.
Система BankID Національного банку України - це сервіс, який дозволяє проводити дистанційну ідентифікацію громадян та підприємств для отримання адміністративних послуг в електронному режимі. Отримання цих послуг проводитиметься на Єдиному державному порталі адміністративних послуг та інших порталах органів виконавчої влади.
"Користуючись цією послугою, клієнти банків України зможуть уникати довгих черг та складних процедур при отриманні адміністративних послуг від держави, їх можна буде отримати в онлайн-режимі, - наголосив директор департаменту інформаційних технологій Володимир Нагорнюк. - З іншого боку, для банків система BankID надасть можливість запропонувати своїм клієнтам нові зручні та корисні банківські послуги у онлайн-режимі. Крім того, BankID надає рівні можливості для гравців банківської системи, адже центральний банк не буде зберігати отримані дані про клієнтів банків чи використовувати їх у комерційних цілях".
За його словами, система BankID допоможе у розвитку електронного урядування в Україні, єдиної національної системи ідентифікації громадян та підприємств, а також сприятиме прозорості виконавчої влади та боротьбі з корупцією.
Наразі система BankID НБУ функціонує у тестовому режимі. Передбачається, що пілотний проект BankID буде запущений восени 2016 р.
У розвинених країнах світу BankID широко використовується для спрощення процесу отримання адміністративних послуг громадянами. Подібний сервіс існує у Швеції, Норвегії, Фінляндії, Естонії, Латвії та інших країнах Європи.
Реалізація цього проекту передбачена Комплексною програмою розвитку фінансового сектору України до 2020 року.
Читайте також: "НБУ хоче перевести українців на безготівкові розрахунки".