• Посилання скопійовано

Мінінфраструктури обіцяє впродовж тижня зменшити термін очікування на перетин кордону для вантажівок

Що впливає на час очікування в електронній черзі на кордоні для вантажівок? Чому доводиться чекати 10 - 12 днів з товаром? Чи є надія, що ця ситуація покращиться? Роз'яснює Сергій Деркач, заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури

Мінінфраструктури обіцяє впродовж тижня зменшити термін очікування на перетин кордону для вантажівок

Заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач надає роз'яснення стосовно очікування в електронній черзі для вантажівок.

 

Що впливає на час очікування в електронній черзі для вантажівок?

Ритмічність роботи митних та прикордонних служб обох країн
Простими словами: якщо кожного дня через конкретний пункт пропуску проїжджатиме приблизно однакова кількість вантажівок, то і єЧерга пропонуватиме водію максимально точний час заїзду.
Якщо ж сьогодні пункт пропуску перетнули 600 вантажівок, а завтра 400, то алгоритм збільшуватиме час очікування на третину. На великих пунктах пропуску це може бути плюс декілька днів. Особливо це відчувається під час сезонного зростання кількості перевезень – восени. Наразі в “онлайні” чекають понад 22 тисячі вантажівок.
 
Порушення звичної роботи пункту пропуску
До прикладу, наразі на найбільшому вантажному пункті пропуску “Ягодин – Дорогуськ” польська сторона розпочала ремонт вагового комплексу, тож наразі замість двох працює один комплекс. Через це зменшується кількість вантажівок, що перетинають кордон за добу.
Окрім цього, впливають на роботу кордону і російські обстріли. До прикладу, після атаки на поромний пункт пропуску “Орлівка – Ісакча” його роботу було тимчасово зупинено. Тож наразі перевізники обирають інші найближчі пункти. З цих причин зростає черга на пункті “Рені – Джурджулешти” та “Старокозаче – Тудора”.
 
Аномальна кількість реєстрацій порожніх вантажівок і скасувань черги
Зараз ми фіксуємо аномальну кількість порожніх вантажівок, зареєстрованих у системі, та тих, хто скасовує свою чергу. Лише з початку жовтня чергу було скасовано понад 8 тисяч разів, близько 6,5 тисяч – скасували її самостійно.
Це також питання доброчесності перевізників, які здебільшого хочуть “хакнути” систему та заїхати на пункт пропуску начебто порожнім і вже там замитнитись. У нас є випадки, коли перевізник ставить 400 вантажівок у чергу за кілька тижнів, але не реєструє жодної завантаженої. Тобто фактично перевізники “забивають” чергу, збільшують таким чином час очікування для тих, хто справді планує їхати. Ми всіх бачимо, фіксуємо зловживання системою і вже працюємо над відповідними заходами.
 

Головне запитання: що робити перевізникам зараз?

Звичайно, ми розуміємо, що чекати 10 - 12 днів вдома з товаром - це абсолютно не про бізнес та нормальну роботу. Вже ініціювали низку зустрічей з відповідними службами для стабільної роботи кордону. Окремо працюємо із перевізниками, які спеціально збільшують чергу. Впродовж тижня плануємо зменшити термін очікування на перетин кордону.

Нагадаємо, що електронну чергу для вантажівок при перетині кордону було запроваджено у грудні 2021 року. Як очікувалося, саме вона мала вирішити проблему із тривалим простоєм ТЗ та зменшити витрати бізнесу. Побачимо, чи буде цю проблему вирішено і наскільки шляхом привернення до неї уваги Мінінфраструктури. 

Джерело: Урядовий портал

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»