«П.І.Б., телефон, e-mail, інші дані, що їх всі відвідувачі інтернет-магазинів залишають на сайтах, навіть IP-адреса зворотного зв’язку, звідки зайшов клієнт, cookie, які надсилаються браузером клієнта, — це все персональні дані. Тому потрібно, щоб було забезпечено право кожного, хто відвідує цей інтернет-магазин, на захист його приватного життя, його інтересів, його поведінкової інформації тощо» — уточнив посадовець.
Також він дав рекомендації власникам інтернет-магазинів: «Які дії потрібно вчинити власникові магазину? Насамперед чітко визначитися, які саме персональні дані ним обробляються і з якою метою. Часто при цьому багато підприємців помічають, що частина персональних даних, які ними обробляються, загалом для бізнесу були їм не потрібні. Потрібно бізнесменам визначитися, що ось саме ці персональні дані потрібні, тому що без них не можна ніяк, а інші — зайві.
Далі забезпечувати вимоги закону, створивши такі технічні рішення, які б дозволили потім довести кожному клієнтові, що він добровільно зайшов до магазину і дав згоду на обробку його персональних даних. Чітко повідомити клієнта про його права, написати політику обробки персональних даних, розмістити на сайті.
Зробити так, щоб людина, яка вперше зайшла на цей сайт, спочатку ознайомилася з політикою безпеки, зрозуміла свої права. Потім забезпечувати, щоб ці дані зберігалися рівно стільки, скільки потрібно, оброблялися з метою, з якою вони обробляються, не передавалися третім особам, якщо це не визначено згодою на передачу даних тощо».
Також Володимир Козак поскаржився на те, що на сьогодні у Держслужбі перебуває на реєстрації понад напівмільйона різних баз даних, і робота з їх реєстрації посувається поволі.