
ДПС у Житомирській області розповідає, що виникнення помилки «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)» має декілька причин:
- неправильно вказано пароль до носія ключової інформації;
- неправильно обрано носій ключової інформації;
- перевищено число спроб введення невірного пароля.
Для усунення даної помилки необхідно:
- перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- перевірити, чи правильно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;
- спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) у розділі «Підпис даних».
У разі якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись до будь-якого представництва КНЕДП ДПС із заявою на скасування чинного кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати нові відповідні йому кваліфіковані сертифікати.