
Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків звертає увагу, що виникнення помилки «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)» має декілька причин:
1. неправильно вказано пароль до носія ключової інформації;
2. неправильно обрано носій ключової інформації;
3. перевищено кількість спроб введення неправильного пароля.
Для усунення такої помилки необхідно:
- перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- перевірити, чи правильно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;
- спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) у розділі «Підпис даних».
У разі якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, пропонуємо звернутись до будь-якого представництва КНЕДП ДПС із заявою на скасування чинного кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати нові відповідні йому кваліфіковані сертифікати. Відповідь розміщено у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР).