
Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» вебсайту КНЕДП ДПС (Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація», в якому необхідно обрати вкладку «юридична особа».
Так для отримання електронних довірчих послуг юридична особа подає, зокрема:
- оригінал статуту юридичної особи (засновницького договору, рішення про створення юридичної особи, яка діє на підставі модельного статуту)
або
- його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення).
Виняток! Ті, хто зареєструвався або вніс зміни в установчі документи починаючи з 01.01.2016 р. та мають електронний примірник документів, який розміщено у Єдиному державному реєстрі юросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань не подають оригінал статуту або його нотаріально засвідчену копію.
Таким чином, юрособа, яка була зареєстрована після 01.01.2016, для отримання кваліфікованого електронного підпису в КНЕДП ДПС повинна надати електронний примірник статуту.