• Посилання скопійовано

Електронні ключі можна безоплатно отримати в Акредитованих центрах Міндоходів

Платники податків можуть подавати звітність в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством

Електронні ключі можна безоплатно отримати в Акредитованих центрах Міндоходів

Для цього потрібно отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі –  АЦСК ІДД) посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства.      

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).

Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі підготовка документів та реєстрація, розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів»).

Відповідна норма визначена п.49.3 ст.49 глави 2 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755, Інструкцію з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 №233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за №320/15011.Також, з цим та іншими запитаннями-відповіддями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі.

 

Джерело: Міністерство доходів і зборів України

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    Сьогодні 13:43478
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025763
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202558
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563