• Посилання скопійовано

Спрощено отримання електронного цифрового підпису для юросіб зі сходу

Затверджено Тимчасовий порядок спрощеної ідентифікації юросіб акредитованими центрами сертифікації ключів

Спрощено отримання електронного цифрового підпису для юросіб зі сходу

У зв’язку із соціально-політичною ситуацією та з метою забезпечення захисту прав та законних інтересів юросіб Донецької та Луганської областей, затверджено Тимчасовий порядок спрощеної ідентифікації юридичних осіб акредитованими центрами сертифікації ключів (наказ Мін'юсту та адміністрації Держспецзв'язку від 11.08.2014 р. №1312/5/377).

Порядок поширюється на АЦСК, які надають послуги електронного цифрового підпису юрособам, що зареєстровані на територіях Донецької та Луганської областей та звернулись до акредитованого центру за формуванням посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису, установчі документи яких втрачені.

У разі вимушеної відсутності установчих документів допускається ідентифікація такої юрособи та фізособи - його представника з використанням інформації з Єдиного держреєстру в електронному вигляді

Встановлення фізособи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи громадянина: закордонний паспорт, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює.

Окрім того, АЦСК може запросити у заявника документ, виданий банком, який містить ідентифікаційні дані, що підтверджують повноваження представника юрособи, надані банку під час відкриття поточного рахунку юрособи.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025573
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025813
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202558
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563