Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Про це повідомив Голова державної фіскальної служби України Роман Насіров, презентуючи оновлений сервіс «Електронний кабінет платника» в прес-центі ДФС.
«Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП) розпочав роботу з лютого 2016 року. На даний момент послугами кабінету скористалося 4,2 мільйона осіб. Сервіс надає можливість платнику безкоштовно працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу та мінімізація корупційної складової», - зазначив Роман Насіров.
З українських міст до топ-10 споживачів цього електронного продукту входить Харків, Дніпро, Львів, Одеса, Київ, Полтава, Донецьк, Вінниця, Миколаїв, Черкаси.
Географія користувачів ЕКП охоплює США, Італію, Нідерланди, Німеччину. Загалом, в ЕКП зареєстровано користувачів з-понад 70 країн.
Функціональні частини Електронного кабінету платника: відкрита (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача та приватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису.
Нещодавно запроваджено новий сервіс у тестовому режимі - «Довідка про відсутність заборгованості». Цей сервіс надає можливість:
- платникам – подавати заяви та отримувати довідки;
- органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованостей довідкою; третім особам – переглядати видані платникам довідки.
Також впроваджуються ініціативи, які передбачають:
- подання заяв на видачу ліцензій;
- реєстр заяв на відшкодування ПДВ;
- видачу всіх довідок, витягів в електронному вигляді;
- формування та направлення електронних звернень громадян;
- запис на особистий прийом;
- створення функціоналу для обміну інформацією з ЦОВВ, правоохоронними органами;
- впровадження митної складової.
За словами Голови ДФС, наступного року очікується, що кількість користувачів сервісу значно збільшиться – насамперед, це будуть особи, які мають заповнювати електронні декларації, активні платники податків, привітні підприємці, юридичні особи.
«Можливості "Електронного кабінету платника" забезпечують потреби більше 40 мільйонів фізичних осіб від отримання відомостей про доходи і податки, створення і відсилку електронної декларації до листування з ДФС та з’ясування стану розрахунків з бюджетом», – наголосив Голова ДФС.
Звертаємо увагу, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП). ЕЦП можна отримати у будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно - довідкового департаменту ДФС України.