• Посилання скопійовано

Помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» при використанні ЕЦП: що робити?

Податківці навели алгоритм дій у разі виникнення під час підписання документу помилки «Невірний пароль або ключ пошкоджено»

Помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» при використанні ЕЦП: що робити?

ДФС у Вінницькій області інформує, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» платник має:

1) насамперед перевірити, який ключ ЕЦП використовується першим.

Варто пам’ятати, правильна послідовність підписів для податкової звітності наступна: бухгалтер-директор-електронна печатка.

2) далі необхідно перевірити правильність введення паролю, а саме:

  • регістр вводу паролю,
  • мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).

В подальшому слід звернути увагу чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується. Наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера.

3) помилка може виникати, якщо змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

Якщо ж жодна з цих рекомендацій не допомагає вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

Джерело: ДФС у Вінницькій області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»