ДФС у Вінницькій області інформує, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» платник має:
1) насамперед перевірити, який ключ ЕЦП використовується першим.
Варто пам’ятати, правильна послідовність підписів для податкової звітності наступна: бухгалтер-директор-електронна печатка.
2) далі необхідно перевірити правильність введення паролю, а саме:
- регістр вводу паролю,
- мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).
В подальшому слід звернути увагу чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується. Наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера.
3) помилка може виникати, якщо змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
Якщо ж жодна з цих рекомендацій не допомагає вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.