Головна Усі новини Облік та звітність Автоматизація

M.E.Doc: Обмін документами між контрагентами в електронному вигляді відновлено

Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами слід виконати кілька дій

Як повідомляють розробники M.E.Doc, обмін документами між контрагентами в електронному вигляді відновлено.

Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:

  • Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Документообіг».
  • Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
  • Для перевірки з’єднання натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  • Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

***

Читайте також: 

Роботу M.E.Doc відновлено: відповіді на найгарячіші запитання 

«M.E.Doc» рекомендує змінити електронну пошту, яка використовувалась для роботи в програмі 

Джерело
M.E.Doc
Рубрика:
Облік та звітність / Автоматизація
Теги:
Податкова накладна , Первинні документи , Petya.A

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 29

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?