Головна Усі новини Облік та звітність Автоматизація

«M.E.Doc» рекомендує змінити електронну пошту, яка використовувалась для роботи в програмі

Окрім того, розробники повідомили, що для отримання коду доступу з 8 липня діятиме нова електронна адреса - koddostupumedoc@ukr.net

Розробники програми наполегливо рекомендують для подальшої безпечної роботи змінити електронну пошту, яка використовувалась для роботи в «M.E.Doc».

Щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:

  • Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
  • У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.

Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.

  • Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
  • Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

***

Читайте також: Роботу M.E.Doc відновлено: відповіді на найгарячіші запитання

Джерело
M.E.Doc
Рубрика:
Облік та звітність / Автоматизація
Теги:
Електронна звітність , Електронний документ , Petya.A

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 3

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?