Сьогодні, 7 липня, M.E.Doc відновив роботу сайту та додатково оприлюднив відповіді на всі найгарячіші запитання щодо роботи програми, а також контакти технічної підтримки.
1) Чи можна працювати в програмі «M.E.Doc»? Чи реєструються податкові накладні/розрахунок коригування (далі - ПН/РК) через програму? Чи є можливість подавати звіти до контролюючих органів?
Так, в програмі можна працювати. На даний момент ви можете реєструвати ПН/РК та подавати звіти до контролюючих органів. M.E.Doc також рекомендує використовувати версію програми 10.01.188.
2) Де взяти дистрибутив 10.01.188 до комп’ютерної програми «M.E.Doc»?
Дистрибутив доступний за посиланням>>>
3) Як обмінюватися РК через програму «M.E.Doc»?
Для обміну РК налаштуйте програму, увійшовши в Параметри системи – Документообіг та у полі поставте відмітку Сервер ДФС.
4) Чи працюють сертифікати АЦСК «Україна» в інших веб-сервісах та програмах? Чи потрібно отримувати нові сертифікати АЦСК «Україна»?
Акредитований центр сертифікації ключів ТОВ «ЦСК «Україна» працює. Сертифікати АЦСК «Україна» працюють у звичайному режимі у всіх веб-сервісах та програмах. Про це також йшлося тут>>
Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами, але якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, їх можуть перевидати БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
5) Моя програма перейшла в демо-режим, як отримати код доступу?
Код доступу можна отримати, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@gmail.com, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.
6) Я отримала код доступу, як його завантажити до програми?
Увійдіть у розділ Адміністрування - Керування кодом доступу та оберіть вкладку Код доступу. Далі відкрийте файл с кодом доступу, роширення файлу .txt, та скопіюйте все, що знаходится у файлі. Після цього вставте все скопійоване у вкладку Код доступу та натисніть кнопку Зберегти.
7) Як додзвонитися на технічну підтримку програми «M.E.Doc»?
На сьогодні, на жаль, номер 044-206-72-10 не працює, за технічною підтримкою можна звернутися до партнерів M.E.Doc або за телефонами: (093) 991-64-46, (097) 985-53-38, (066) 027-57-14, (093) 861-42-35, (098) 286-98-76, (067) 686-06-57, (095) 049-39-44, (063) 062-31-11, (093) 923-05-24, (093) 348-61-38, (066) 156-85-35, (099) 225-41-49, (098) 553-89-08
8) Як налаштувати нову електронну пошту у програмі «M.E.Doc»?
Для того щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:
Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.
Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.
Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з'єднання».
Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».
9) Коли буде наступне оновлення до програми «M.E.Doc»?
Розробник «M.E.Doc» робить все можливе для того, щоб найближчим часом випустити оновлення, яке гарантовано виключає загрози для користувачів.
*****
Додатково на Facebook зазначено, що M.E.Doc передала нове оновлення на перевірку кіберполіції. Про це повідомила СЕО «IT-експерт» Алеся Білоусова.
«Сьогодні ми офіційно передали правоохоронцям оновлення 190. Після його перевірки Департамент кіберполіції надасть свої висновки і, я сподіваюся, вже завтра ми зможемо його запустити», - зазначила представник компанії. Згадане оновлення містить підвищений захист від вірусу-шифрувальника.
10) Коли буде працювати веб-сервіс «СОТА»?
Сервери веб-сервісу були вилученні співробітниками Кіберполіції. Наразі ми докладаємо усіх зусиль для відновлення роботи веб-сервісу СОТА.
11) Ви гарантуєте, що ваше оновлення не містить вірусів?
Наразі ми рекомендуємо використовувати версію 10.01.188. В підтвердження того надаємо скриншоти висновку сканування дистрибутиву програми «M.E.Doc» версії 10.01.188.
12) Якщо мій ПК був заражений, що робити?
Вам необхідно виконати наступне:
- Зверніться до вашого системного адміністратора для того, щоб перевстановити операційну систему.
- Виконайте рекомендації надані фахівцями СБУ, що описані за посиланням>>
- Встановіть програму «M.E.Doc» версії 10.01.188, дистрибутив за посиланням>>
- Отримайте код доступу до програми, відправивши лист на електронну пошту koddostupumedoc@gmail.com, вказавши код ЄДРПОУ та свою електронну адресу.
- Переконайтеся у наявності секретних ключів та сертифікатів. Якщо у вас збереглися секретні ключі, ви можете продовжити свою роботу з електронними документами. Aле, якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
- Реєструйте ПН/РК та відправляйте звіти до контролюючих органів.
13) Як можна заблокувати сертифікати АЦСК «Україна»?
Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером 096-102-37-66 (цілодобово).
Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування за посиланням - uakey.com.ua
14) Мої ключі постраждали під час атаки, що мені тепер робити?
Якщо ви постраждали від атаки та втратили ключі, ми пропонуємо перевидати їх БЕЗКОШТОВНО в будь-якому регіональному представництві АЦСК «Україна».
Задля гарантування безпечного отримання та подальшого використання електронного цифрового підпису рекомендуємо звертатися особисто директору підприємства.
При зверненні в представництво вам необхідно надати нові заявки в електронному вигляді (формат .pck) та в паперовому вигляді, підписані кожним із підписувачів.
Також необхідно надати установчі документи підприємства, документ, що посвідчує вашу особу, та довіреність (у випадку, якщо звертається не директор підприємства).
Додаткових документів надавати не потрібно.
Зверніть увагу! Необхідно заблокувати попередні сертифікати. Найшвидший спосіб - це блокування по парольному діалогу, якщо ви його знаєте звертайтесь за телефоном 096-102-37-66 (цілодобово).
Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування за посиланням - uakey.com.ua
15) Чому довго не надходять квитанції про реєстрацію ПН/РК?
З понедiлка повноцінно запрацювала електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних. Cистема передбачає відправку квитанцій коритувачам з затримкою приблизно у 5 годин.
16) Що робити? Надходить квитанція, що податкова накладна з таким номером вже зареєстрована?
Вам необхідно виконати наступне:
Відкрийте будь-яку вихідну податкову накладну.
Оберіть Файл - Показати бланк.
Оберіть Файл - Властивості.
У відкритому вікні перейдіть у вкладку Додатково, оберіть місяць та у стовбцях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть значення, наприклад 1000 та 2000.
Натисніть кнопку "Зберегти" та відправте ПН на реєстрацію
17) Як підтягнути в "M.E.Doc" зареєстровані видані/отримані ПН?
Зробити це можливо двома способами:
- Скористайтеся функцією Звірка документів з ЄРПН, що знаходиться у модулі Первинний документ.
- Можна відправляти окремі запити через Довідка державних органів - Інформаційна довідка.