Столична фіскальна служба звертає увагу, що сфера застосування електронного цифрового підпису постійно розширюється. На сьогодні завдяки ЕЦП організовано електронний документообіг, подання електронної звітності, здійснення електронного листування, укладення договорів в електронній формі, а також є можливість користуватися електронними сервісами ДФС України та послугами інших установ і відомств.
Крім цього, громадяни – власники електронних ключів, скориставшись послугами «Електронного кабінету» на офіційному веб-сайті ДФСУ можуть дізнатись про наявність чи відсутність у них податкового боргу.
Безкоштовно отримати електронний цифровий підпис юридичні та фізичні особи можуть у Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України, представництва якого розміщені у столичний Центрах обслуговування платників.
Звертаємо увагу, фізичні особи для отримання ключа мають надати лише заповнену та підписану реєстраційну картку, копію паспорта та картки платника податків.
Більш детальну інформацію щодо процесу реєстрації та перелік необхідних документів для отримання посилених сертифікатів ключів розміщено на інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС України (acskidd.gov.ua).
Перелік представництв АЦСК ІДД у державних податкових інспекція м. Києва:
Голосіївський район | 01033, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 23а, каб. 104, тел.: (044) 591-61-30 |
Дарницький район | 02068, м. Київ, вул. Кошиця, буд. 3, 1-й поверх, тел.: (044) 596-60-05 |
Оболонський район | 04213, м. Київ, пр-т Героїв Сталінграда, буд. 58, каб. 130, тел.: (044) 464-05-27 |
Святошинський район | 03115, м. Київ, вул. Котельникова, буд. 14, каб. 100, тел.: (044) 452-35-36 |
Шевченківський район | 03055, м. Київ, вул. Політехнічна, буд. 5а, каб. 7, тел.: (044) 238-02-29, 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, каб. 103, тел.: (044) 454-70-53 |
***
Читайте також: Як самостійно перевірити термін дії ключа ЕЦП? Алгоритм від ДФС