• Посилання скопійовано

Відтепер громадські організації можуть зареєструватися онлайн, – новий сервіс від Мін'юсту

Новація доступна на порталі «Онлайн-будинку юстиції» та Урядовому порталі kmu.gov.ua в розділі «Електронні послуги»

Відтепер громадські організації можуть зареєструватися онлайн, – новий сервіс від Мін'юсту

В Україні запрацювала нова електронна послуга, що дозволяє зареєструвати громадську організацію зі статусом юридичної особи. Про це повідомляє УНН з посиланням на Кабінет міністрів України.

Новація доступна на порталі «Онлайн-будинку юстиції» та Урядовому порталі в розділі «Електронні послуги».

Електронна послуга забезпечує можливість як подати документи, так і дістати відповідь про реєстрацію ГО онлайн. Таким чином, послуга виключає необхідність відвідувати центри надання адміністративних послуг чи суб’єктів державної реєстрації заявникам особисто.

Над проєктом працювали: Державне агентство з питань електронного урядування України, Міністерство юстиції України, ДП «Національні інформаційні системи» за підтримки програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що виконується Фондом Східна Європа, Фондом «Інновабрідж» та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва. А також – команда проєкту USAID «Громадяни в дії».

Аби скористатись онлайн-реєстрацією ГО, потрібно авторизуватись у персональному кабінеті «Онлайн-будинку юстиції», сформувати заяву, долучити до неї перелік необхідних документів у форматі PDF, накласти на документи електронний підпис, після чого зазначені документи стають доступними державному реєстратору для прийняття відповідного рішення. Термін розгляду заяви становить три робочі дні.

Ключова особливість електронної послуги полягає в тому, що відтепер засновники організації, перебуваючи у різних місцях, можуть підписувати документи дистанційно. Заявник надає доступ до документів, що подають, співзасновникам організації за лінком. Після підпису всіма співзасновниками документи автоматично надсилаються держреєстратору. На думку розробників е-послуги, це додає чималої зручності активістам, які проживають у різних містах України або тимчасово перебувають за її межами.

Нагадаємо, що від квітня 2016 року на сайті «Онлайн-будинку юстиції» доступна послуга з попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації. Вона має консультаційних характер та не виключає необхідності відвідувати держреєстратора особисто. За час існування цією послугою скористались майже сім тисяч осіб.

Джерело: УНН

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025576
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025817
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202558
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563