• Посилання скопійовано

Створення та перевірка Е-підпису: що пропонують ресурси Мінцифри?

Сервіс з підписання документів електронним підписом та його перевірки доступний на чотирьох платформах

Створення та перевірка Е-підпису: що пропонують ресурси Мінцифри?

Міністерство цифрової трансформації України на своїй сторінці у facebook повідомляє наступне.

Понад 260 тисяч – стільки разів українці перевірили та наклали електронний підпис на ресурсах Мінцфири протягом минулого тижня.

Сервіс з підписання документів електронним підписом та його перевірки доступний на чотирьох платформах. Розкажемо про функції та переваги кожної з них.

Сайт Інтегрованої системи електронної ідентифікації (ІСЕІ): id.gov.ua/sign

Сервіс створення е-підпису на електронних документах та його перевірки – лише маленька частина того, що може запропонувати ІСЕІ. Для всіх власників інформаційно-телекомунікаційних систем – держави та бізнесу – це можливість забезпечити зручну та безпечну електронну ідентифікацію та автентифікацію громадян будь-яким доступним способом.

Сайт Центрального засвідчувального органу (ЦЗО): czo.gov.ua/sign

На сайті ЦЗО власники електронних підписів можуть підписати документ односторонньо, створити декілька підписів послідовно, а також перевірити чинність електронних підписів.

Ті, хто лише почав пізнавати переваги користування е-підписами, можуть знайти на сайті усю необхідну інформацію про кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг в актуальному стані.

Портал Дія: https://sign.diia.gov.ua/

Тут електронний підпис може стати у нагоді не лише для авторизації на порталі та отриманні державних послуг онлайн. За потреби ви можете перевірити е-підпис та створити його на документі – для цього авторизація на порталі не потрібна.

Сайт кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Дія»: ca.informjust.ua/

Процес створення е-підпису на документі та перевірки підписаного документу на сайті надавача відбувається за таким же принципом, як і на всіх інших майданчиках.

Крім цього, на сайті можна замовити кваліфікований сертифікат електронного підпису онлайн, а потім отримати його в одному з пунктів обслуговування. Ще дві важливі функції, які доступні онлайн – дистанційне отримання нового сертифіката за допомогою діючого, строк чинності якого спливає, та можливість сформувати заяву для зміни статусу кваліфікованого сертифіката.

Напишіть в коментарях, коли і для чого ви останній раз скористалися своїм е-підписом?

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»