Дія на своїй сторінці у Facebook розповідає як отримати та використовувати цифровий податковий номер.
З документом у смартфоні ви зможете отримувати послуги і не хвилюватися, якщо забули документ вдома.
Як тільки не називають документ, але це не впливає на його офіційність. Юрсилу електронного податкового номера (РНОКПП) підтверджено Постановою КМУ.
Де потрібен документ?
Під час відкриття рахунків у банку, працевлаштуванні, оформленні кредиту або соцвиплат, купівлі нерухомості.
Як користуватися?
Діліться цифровою копією документа (шеринг) під час отримання послуг.
- Відкриваєте документ в Дії
- Перегортаєте на бік зі штрихкодом
- Менеджер сканує штрихкод.
- Дія запитує дозвіл та формує цифрову копію документа з електронним підписом.
- Передає копію до системи організації, яка робить запит (зараз шеринг доступний у банках та на пошті).
Як відбувається перевірка документа?
Дія направляє запит, а реєстр ДПС перевіряє відповідність ПІБ, дати народження та власне номера РНОКПП. Якщо всі 3 показники в реєстрі збігаються – на документі з‘являється «перевірено», тобто він дійсний.
Це одноразова перевірка?
Після першої успішної перевірки наступні запити Дія здійснює автоматично кожні 10 днів.
Скільки триває перевірка?
В середньому – 6 хвилин. Максимум – до 20 хвилин.