• Посилання скопійовано

Автоматична реєстрація ТОВ: відповіді на питання від Дії

Чим відрізняється автоматична реєстрація ТОВ від тієї, що була раніше на порталі? Відповідь на це та інші питання читайте далі

Автоматична реєстрація ТОВ: відповіді на питання від Дії

Дія на своєму телеграм-каналі надає відповіді на ваші запитання щодо нової послуги, ​«​Автоматична реєстрація ТОВ», на порталі.

 

1. Чим відрізняється автоматична реєстрація ТОВ від тієї, що була раніше на порталі?

Автоматична реєстрація ТОВ виконується без участі держреєстратора та триває близько 10 хвилин. Тоді як із реєстратором термін очікування становить ∼1 робочий день.

 

2. Де знайти виписку про реєстрацію ТОВ на порталі Дія?

Вона буде доступна протягом 3 робочих днів із дня реєстрації ТОВ. Після постановки вашого бізнесу на облік в податковій та органах статистики виписку можна завантажити в розділі Отримані документи на порталі Дія.

 

3. Чи можу я внести зміни до засновників мого ТОВ через портал Дія?

Зараз на порталі Дія можна лише зареєструвати ТОВ та перейти на діяльність на підставі модельного статуту для юридичних осіб. Щоб внести зміни до ТОВ, зверніться до ЦНАПу.

 

4. Реєстрував ТОВ у Дії. Як знайти заяву, модельний статут, структуру власності, протокол учасників зборів?

Документи про реєстрацію ТОВ зберігаються у вашому особистому кабінеті на порталі Дія. Натисніть Послуги – Замовлені послуги – Реєстрація ТОВ на основі модельному статуту – Документи.

Користуйтеся держпослугами онлайн, щоб стояти за Україну, а не в черзі.

***

Читайте також: У «Дії» запустили автоматичну реєстрацію ТОВ

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025497
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202557
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202557
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202561
  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів: які наслідки для бізнесу?
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    30.05.2025505