• Посилання скопійовано

ФОП отримав новий КЕП: чи повідомляти ДПС

У разі отримання ФОПом нового КЕП необхідно надіслати повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису за кодом форми F13911(03)

ФОП отримав новий КЕП: чи повідомляти ДПС

ДПС у Вінницькій області нагадує, що у разі отримання ФОПом нового КЕП необхідно надіслати повідомлення за кодом форми F13911(03). При цьому до табличної частини Повідомлення вноситься інформація про фізичну особу – підприємця:

  • у графі 1 – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
  • у графі 2 – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті; 
  • у графі 3 (посада) – директор; 
  • у графі 4 (тип підпису) – директор; 
  • у полі «Виконавець» зазначається посада (директор), ініціали та прізвище такої фізичної особи – підприємця та її контактний телефон. 

На сформоване Повідомлення першим накладається новий кваліфікований (удосконалений) електронний підпис, після нього – кваліфікований (удосконалений) електронний підпис, яким платник набув статус суб’єкта електронного документообігу, і останньою - печатка (за наявності).

Джерело: ДПС у Вінницькій області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»