
Ми нещодавно писали, що Уряд запланував скасувати акти виконаних робіт у разі оплати за них в готівковій формі. Про це тут.
А сьогодні Гетманцев зареєстрував законопроєкт №14023, спрямований на спрощення оформлення первинних документів з надання послуг.
Про це він повідомив у своєму Телеграм-каналі.
Він підкреслив, що бізнес неодноразово звертався до Комітету про необхідність перегляду вимог до підписання актів наданих послуг.
З одного боку, оформлення і пересилка актів лягають на плечі підприємців, відволікаючи їх від основної задачі – підприємницької діяльності. Але з іншого боку, саме підписання актів наданих послуг є інструментом захисту інтересів замовника. Тому важливо було залишити суб’єктам господарювання право вибору способу оформлення первинних документів, який найкраще відповідатиме потребам конкретного підприємства з точки зору його бізнес-процесів і договірних ризиків.
І після тривалих дискусій було знайдено компроміс.
Що передбачає законопроєкт №14023?
Законопроєктом пропонується внести зміни до ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» з метою надання суб’єктам господарювання права передбачати при укладенні договору спрощений порядок оформлення первинних документів з надання послуг.
Передбачається, що під час оформлення акта наданих послуг такі реквізити, як посада, прізвище та підпис зі сторони замовника послуги не є обов’язковими за умови, що такий порядок оформлення первинних документів передбачено договором і вартість наданих послуг була оплачена замовником у повному обсязі у безготівковій формі.
Зазначені положення не будуть поширюватися на вимоги до оформлення первинних документів з надання послуг, оплачених за рахунок бюджетних коштів, для яких зберігаються чинні вимоги до оформлення первинних документів.