Мінфін наказом від 03.05.2017 р. №481 вніс зміни до:
1) Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору
Уточнено, що перші чотири знаки інвентарного (номенклатурного) номера означають номер субрахунку, п'ятий - підгрупу, всі інші знаки - порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих груп основних засобів, для яких не виділені підгрупи, п'ятий знак може позначатись нулем.
Окрім того, виключено норму, згідно з якою капітальні інвестиції в сумі таких витрат формують фонд у незавершеному капітальному будівництві.
Як і раніше, зарахування об'єктів капітальних інвестицій на підставі первинних документів до складу основних засобів відображається з відповідним зменшенням капітальних інвестицій. Тут лише уточнено, що одночасно відображається збільшення внесеного капіталу та зменшення цільового фінансування.
2) Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку нематеріальних активів суб'єктів державного сектору
Витрати на придбання, створення та поліпшення об'єктів НМА, використання яких на дату балансу за призначенням не відбулося, відображаються у складі капітальних інвестицій в нематеріальні активи. Звідси також прибрано норму, згідно з якою капітальні інвестиції в сумі таких витрат формують фонд у незавершеному капітальному будівництві.
Щодо зарахування об'єктів капітальних інвестицій на підставі первинних документів до складу НМА, також уточнено, що одночасно відображається збільшення внесеного капіталу та зменшення цільового фінансування.
3) Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб'єктів державного сектору
Згідно з п. 28 розділу II цих Методрекомендацій, якщо запаси безоплатно передано (отримано) в межах уповноваженого органу, то балансова вартість таких запасів до їх використання відображається у бухобліку як збільшення дебіторської заборгованості (зобов'язань) за розрахунками з внутрішнього переміщення (внутрівідомчої безоплатної передачі) запасів.
Відповідно до п. 29 розділу II Методрекомендацій, списання використаних запасів, отриманих безоплатно в межах уповноваженого органу, відображається в бухобліку як зменшення балансової вартості цих запасів та зобов'язань за розрахунками з їх внутрішнього переміщення (внутрівідомчої безоплатної передачі). У бухобліку суб'єкта державного сектору, що передав ці запаси, таке списання відображається як збільшення витрат та зменшення дебіторської заборгованості за розрахунками з внутрішнього переміщення (внутрівідомчої безоплатної передачі) запасів на підставі акта списання, отриманого від суб'єкта державного сектору, що їх використав.
Ці норми тепер поширили і на малоцінні та швидкозношувані предмети.